במסגרת התפקיד:

  1. קליטת מטפלים חדשים ביחידה כולל: רישום, עדכוני הרשאות, טיפול במסמכים ועוד.
  2. עבודה מול משרדי ממשלה ומוסדות שונים בעיקר ביטוח לאומי ומשרד הביטחון.
  3. טיפול בתשלומים, דרישות תשלום, חשבוניות ודיווח.
  4. מתן שירות למנהלות היחידה הקלינית ולמטפלי.ות היחידה.

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון בעבודה בתחום התפעול/אדמיניסטרציה.
  2. יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות, תודעת שירות גבוהה ונועם הליכות.
  3. שליטה בתוכנות Office.

מקום העבודה והיקף המשרה:

50% משרה בבית העמותה בת”א. רח’ פנחס רוזן 72. (אופציה להגדלת המשרה בהמשך).

 

לפרטים נוספים והעברת קורות חיים, אנא פנו לריקי מאירי, מנהלת מקצועית ביח’ הקלינית. דוא”ל: klini@natal.org.il

פרטים על העמותה באתר: www.natal.org.il

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

רק מועמדים מתאימים יענו