במסגרת התפקיד:

  1. קליטת מטפלים חדשים ביחידה כולל: רישום, עדכוני הרשאות, טיפול במסמכים ועוד.
  2. ביצוע הפניות של מטופלים ולמטפלים.
  3. עבודה מול משרדי ממשלה ומוסדות שונים בעיקר ביטוח לאומי ומשרד הביטחון.
  4. טיפול בתשלומים, דרישות תשלום, חשבוניות ודיווח.
  5. מתן שירות למנהלות היחידה הקלינית ולמטפלי.ות היחידה.

 

דרישות התפקיד:

  1. ניסיון בעבודה בתחום התפעול/אדמיניסטרציה.
  2. יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות, תודעת שירות גבוהה ונועם הליכות.
  3. שליטה בתוכנות Office.

 

מקום העבודה והיקף המשרה:

100% משרה בבית העמותה בת”א. רח’ פנחס רוזן 72.

 

לפרטים נוספים והעברת קורות חיים, אנא פנו ללנה פוגדייב, אחריאית משאבי אנוש:

דוא”ל – lenap@natal.org.il

 

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

רק מועמדים מתאימים יענו