במסגרת התפקיד:
- קליטת מטפלים חדשים ביחידה כולל: רישום, עדכוני הרשאות, טיפול במסמכים ועוד.
- ביצוע הפניות של מטופלים ולמטפלים.
- עבודה מול משרדי ממשלה ומוסדות שונים בעיקר ביטוח לאומי ומשרד הביטחון.
- טיפול בתשלומים, דרישות תשלום, חשבוניות ודיווח.
- מתן שירות למנהלות היחידה הקלינית ולמטפלי.ות היחידה.
דרישות התפקיד:
- ניסיון בעבודה בתחום התפעול/אדמיניסטרציה.
- יחסי אנוש מעולים, עבודת צוות, תודעת שירות גבוהה ונועם הליכות.
- שליטה בתוכנות Office.
מקום העבודה והיקף המשרה:
100% משרה בבית העמותה בת”א. רח’ פנחס רוזן 72.
לפרטים נוספים והעברת קורות חיים, אנא פנו ללנה פוגדייב, אחריאית משאבי אנוש:
דוא”ל – lenap@natal.org.il
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
רק מועמדים מתאימים יענו