מה התפקיד כולל?

  1. אחריות על הפלטפורמות הדיגיטליות של העמותה (אינטרנט, רשתות חברתיות, ניוזלטר ומולטימדיה)
  • ניהול הערוצים הדיגיטליים ושותפות בקביעת אסטרטגיית הדיגיטל בארגון.
  • תפעול שוטף כולל כתיבת ועיצוב תוכן באתרי העמותה, במדיה החברתית ובשאר הפלטפורמות הטכנולוגיות.
  • עיצוב, עימוד ושליחת ניוזלטרים.
  • קידום ופרסום פעילות העמותה במדיה החברתית, מודעות ממומנות ב-google ומערכות נוספות.
  • בקרה וניטור פעילות אתר האינטרנט ב-Google analytics
  1. עיצוב גרפי
  • עיצוב פליירים, מכתבים, הזמנות, באנרים ועוד.
  • נדרש ידע בעיצוב בפוטושופ, תוכנות הורדה לדפוס – יתרון.
  1. אחריות על כל תחום הפרסום – ניסיון בעבודה מול משרד פרסום, גיוס פלטפורמות פרסום ויצירת שת"פ

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון רלוונטי (תקשורת/ טכנולוגיה)
  • ניסיון בניהול  מוצרי דיגיטל.
  • ניסיון בניהול פרויקטים.
  • אוריינטציה טכנולוגית ולמידה עצמית.
  • יכולת עבודה עצמאית ועמידה בתנאי לחץ ובמספר רב של משימות במקביל.
  • ידע והיכרות עם עולמות התוכן הדיגיטליים והעולם האינטרנטי המשתנה.
  • ידע בתוכנות: וורדפרס, פוטושופ, WIX, אינסטגרם, ads manager של פייסבוק, גוגל AdWords 
  • אנגלית ברמה גבוהה.
  • היכרות עם המגזר השלישי – יתרון.
  • היכרות עם תוכנות ניהול פרויקטים ותוכנות נוספות– יתרון

מקום העבודה והיקף המשרה:

100% משרה במשרדי העמותה בת"א.

לפרטים נוספים והעברת קורות חיים, אנא פנו לסיגל אדם, מנהלת משאבי אנוש,

טלפון:  073-236-33-23 דוא"ל: sigaladam@natal.org.il