נט״ל מקדמת פעילות הסברה בכל אמצעי התקשורת, כדי להעלות את המודעות לטראומה על רקע לאומי על סדר היום הציבורי, ולסייע ביצירת לגיטימציה בפנייה לקבלת עזרה.

האתגר שלנו הוא לייצר נראות לאותה “פציעה שקופה”, איתה מתמודדים הנפגעים, עבור הציבור הרחב.

מערך ההסברה כולל הפקת חומרי פרסום, ייזום קמפיינים במדיה (עיתונות, רדיו, טלוויזיה) לצד יצירת עניין תקשורתי בהתאם לצו השעה בכל אמצעי התקשורת.

בשנים האחרונות משרד הפרסום שמעוני – פינקלשטיין – פרלמוטר fcb מלווה את פעילות נט”ל פרו בונו.

אנחנו משקיעים משאבים ניכרים בפיתוח המדיה הדיגיטלית הכוללת: אתר אינטרנט, ערוץ youtube, דף facebook בעברית ובאנגלית הזוכים לקידום ותפוצה רחבה ופעילות שיווקית במגוון רשתות חברתיות נוספות.

מדי שנה ביום הזיכרון אנחנו מפיקים מגזין “בנוגע לרגש” המופץ לכמיליון בתי אב באמצעות העיתונות הארצית

כחלק מפעילות ההסברה ללוחמים משוחררים אנחנו מקיימים אירועים וכנסים בשיתוף עם אגודות הסטודנטים והסגל במוסדות האקדמיים המובילים בארץ.

המחלקה אמונה גם על הפקת אירועי הסברה ואירועים לגיוס תרומות בארץ.

במקביל המחלקה פועלת בשיתוף הנהלת העמותה לקידום ההכרה והתמיכה בפועלה של נט”ל במוסדות המדינה.